התקנת גלאי גז

זה עניין של חיים – החשיבות של גלאי גז

שוב ידיעה עצובה תופסת את המהדורה המרכזית בחדשות ומספרת על אסון, פיצוץ או שריפה שנגרמו בעקבות דליפה או תקלה במערכת הגז. למרבה הצער נוכחנו לדעת שלא תמיד ניתן לזהות דליפה של גז, או חלילה פיצוץ.

רגע לפני שיהיה מאוחר מדיי, גלאי גז נועד לספק התרעה ולהגביר את הבטיחות במקומות בהם יש שימוש בגז. החשיבות של גלאי גז היא רבה, מאחר והיא יכולה להתריע באופן מיידי מפני מצבים מסוכנים ואף להציל חיים.

 

צריכים להתקין גלאי גז?

הזמינו טכנאי גז מורשה

התקנת גלאי גז לשימוש בייתי או תעשייתי

עובדים בכל הארץ

מחיר מעולה לכל שירות דרכנו

 

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו:

050-830-3968

התקנת גלאי גז

 

תהליך התקנת גלאי גז – עושים את זה בטוח

1. התקנת גלאי גז רק ע"י טכנאי מוסמך – גז זה לא משחק, ולהבדיל מתחומים אחרים, אין כאן מקום לפשרה. התקנה מקצועית תיעשה רק ע"י טכנאי גז מוסמך, עם קבלת טופס המסכם את פעילות ההתקנה על פי התקן הנדרש.

2. מיקום – חשיבות מיקום ההתקנה הינה בעלת ערך עליון, שכן התקנה במיקום לא נכון יפגע באפקטיביות של הגלאי ועלול לגרום לפספוס במקרה של דליפה או תקלה.

3. ההתקנה – את ההתקנה יש לבצע בסמוך למכשיר הגז, בדרך כלל כיריים גז במטבח כ-30 ס"מ מעל הרצפה, או בתוך הארון שנמצא מתחת לכיריים.

 

היכן יש להתקין גלאי גז והאם יש מקום מועדף?

גלאי גז מומלץ להתקנה בכל בית שיש בו שימוש במערכת הגז, כמו כן במסעדות, בתי קפה, בתי מלון, מפעלים ותעשיה המשתמשת בגז. התקנת גלאי גז בבית פרטי תיעשה לרוב בקרבת כיריים הגז במטבח, בגובה של כ-30 ס"מ מעל הרצפה, או מתחת לכיריים בתוך הארון. אם התקנת הגז מיועדת למנגל גז במרפסת או בגג, רצוי להתקין את גלאי הגז בקרבת מכשיר הגז, אך במקום שניתן לשמוע בקלות את האזעקה.

 

גלאי גז תעשייתי לעומת גלאי גז ביתי – מצאו את ההבדלים

גלאי גז תעשייתי גלאי גז ביתי
מיוצר על פי תקנים ונהלים בינלאומיים ומיועד לעמוד בתנאי סביבה קיצוניים לרבות טמפ' גבוהה, חום, לחות, מים, אבק ועוד מיוצר מחומרים פשוטים יחסית, בעוד שצריך לעמוד בטמפ' ממוצעת ורגילה בסביבת הבית
גלאי תעשייתי עובר כיול לחיישנים בכל תקופה ולפני שמגיע למפעל, וכן בדיקת תקינות תקופתית גלאי גז ביתי מגיע מכויל ברגע הרכישה, ונבדק רק לאחר שיצא ממפעל הייצור, ואינו דורש כיול תקופתי לחיישנים
נדרשת תחזוקה תקופתית לקריאת החיישן, כולל בדיקת תקינות חיבור למערכות BAS ,חיוג למספרי חירום, חיבור לבקרים חיצוניים ועוד לא נדרשת תחזוקה שוטפת ואין צורך לשנות את הנתונים המוגדרים בברירת המחדל מהרגע שגלאי הגז מותקן בבית

 

מהם התקנים והנהלים על גלאי דליפת גז?

1. גלאי גז המיועד להתקנה ביתית חייב להיות בעל תו תקן ישראלי ולהיות מותקן רק ע"י טכנאי גז מוסמך כמו הצוות של חברת אלוף הגז.

2. גלאי הגז חייב להיות מאושר לחבור למערכות לגילוי אש, לגלות דליפה של גז שמיועד בישול, גז בוטן, גפ"מ.

3. גלאי הגז חייב להיות בעל יכולות התרעה קוליות, לאפשר לנמצאים בדירה לקבל התראה קולית, או אזעקה במצב של דליפת גז.

4. חיישני וסנסורים המותקנים בגלאי חייבים להיות תקינים בעת יציאתם ממפעל היצור.

 

מחיר התקנת גלאי גז – כמה זה צפוי לעלות?

עלויות התקנת גלאי גז משתנות בהתאם למספר פרמטרים, ביניהם מיקום ההתקנה, האם מיועד לשימוש ביתי או לשימוש תעשייתי, האם יש פונקציונליות נוספות כמו התרעה מפני דליפת גז וניתוק אספקת הגז במקביל, האם יש צורך בהתקנת תשתית הגז, האם יש צורך במונה גז ועוד.

* מחיר עבור התקנת גלאי גז הכולל ברז חשמלי צפוי לעלות בין 2,000-3,000 ₪.

* תוספת של התקנת מונה גז צפוי לעלות בין 150-400 ₪.

 

להצעת מחיר חינם חייגו
או השאירו פרטים בטופס
אזורי שירות עיקריים
חדש באתר