טכנאי גז ברמלה

טכנאי גז ברמלה עם אחריות – הבחירה הנכונה

כמה פעמים יצא לכם לשמוע על אסון נוראי שנגרם בעקבות רשלנות של בעל מקצוע, וזה לא אמור היה להסתיים כך? שמדובר בעבודות הקשורות בגז, אין כאן מקום לרשלנות, "לחאפריות" או לקיצורי דרך.

טכנאי גז חייב להיות מקצוען עם תעודות ואחריות, אחרת – זה בהחלט יכול להסתיים באסון.

 

זקוקים לשירות של טכנאי גז מורשה ברמלה?

הגעתם למקום הנכון!

עבודות גז ותיקונים מכל סוג

אפשרות לפנות לטכנאי גם באמצע הלילה

זיהוי ותיקון דליפות גז ברמלה

זמינות מידית ואחריות על העבודה

 

לקבלת הצעת מחיר שאסור לפספס חייגו:

050-830-3968

טכנאי גז ברמלה

 

טכנאי גז מוסמך ברמלה – איך תדעו שבחרתם את הטכנאי הנכון?

√ רישיון טכנאי גז – בקשו לראות רישיון בתוקף מטעם משרד האנרגיה. אם הזמנתם טכנאי לבית הפרטי שלכם, רישיון גפ"מ בדרגה מס' 1 זה מספיק טוב עבורכם.

√ מקצועיות – טכנאי גז שמגיע רק עם כוונות טובות זה לא מספיק, בדקו שיש לו את הכלים החיוניים לביצוע בדיקות ותיקונים כמו שעון גז לבדיקת לחץ הגז.

√ שירות ואחריותטכנאי גז שמספק אחריות על העבודה שלו יכול להעניק לכם שקט נפשי ואת הביטחון לדעת שהוא מספיק מקצועי ואמין.

√ רזומה – אל תתביישו לשאול כמה שנים הוא עוסק בתחום, ואם יש לו אתר, בדקו את המידע שמופיע שם, כמו עבודות שביצע בעבר, תחומי אחריות, המלצות וכד'.

 

התקנת נקודת גז חדשה בגינה של בית פרטי ברמלה בשכונת המרכז האזרחי

התקנת נקודת גז בחצר בבית פרטי ברמלה

 

מחירון תיקוני גז ברמלה – כמה זה צפוי לעלות לכם?

עבודת תיקוני גז ברמלה   טווח מחירים ממוצע
התקנת כיריים גז 200-300 ₪
איתור דליפת גז 200-300 ₪
תיקון דליפת גז 400-500 ₪
התקנת ברז גז וכיריים 400-500 ₪
התקנת נקודת גז חדשה 200-300 ₪
פתיחת סתימה בצינור גז 200-400 ₪
הזזת נקודת גז 350-700 ₪
התקנת תשתית גז 1,000-1,2000 ₪
התקנת צנרת גז חדשה והנחת צנרת 40-60 ₪ למטר אורך

 

תקלות גז נפוצות שבהן אנחנו מטפלים

1. כיריים גז לא תקינות – להבת הגז נמוכה מדיי או שאין בכלל גז באחד המבערים, סתימה בצינור, הכיריים לא נדלקות, ריח רע מהכיריים, חלק תקול. כולל גם התקנת כיריים חדשות.

2. דליפת גז – כל חשש לדליפת גז ביתית, כולל איתור מקור הדליפה, שימוש בכל אמצעי הזהירות הדרושים לשמירה על הבית והנפשות, כולל תיקון התקלה בדרך בטוחה.

3. התקנות חדשותכל הנוגע בהתקנת נקודת גז, הזזת נקודת גז, הוספת של נקודת גז חדשה לגריל במרפסת או בגינה, פיצול נקודת גז, שינוי עקב שיפוץ והרחבת המטבח וכד'.

4. טיפול בחלקים הקשורים בגז – צנרת בלויה, דליפה, סתימה בצינור, שסתום תקול, ברז גז מקולקל, צינור גומי בלוי וכל הנוגע לתיקון חלקים.

5. תקלה במחמם מים – המערכת אינה מוציאה מים חמים, תקלה באחד החלקים הקשורים במכונה, והתקנת מערכת חימום מים בגז.

 

מהם המקומות הנפוצים בהם יש דליפות גז בדרך כלל?

* כיריים – תקלה בחיישן הבטיחות עלול לגרום לדליפת גז מאחר ואינו מצליח לעצור את זרימת הגז כשמכבים אותו. גם אם אתם מריחים ריח של גז מהמכשיר למרות שהוא כבוי, ייתכן מאוד שיש לכם דליפה.

* מחמם מים – אם התקנת המכשיר לא בוצעה על ידי טכנאי גז מוסמך ומקצועי תיתכן דליפת גז עקב בעירת הגז בכל שימוש במכשיר. שימו לב לחשבון הגז שלכם, אם הוא חריג וגבוה במיוחד.

* דליפת גז מהבניין – כאשר יש בעיה בחיבורים לא תקינים או באחד החלקים המחוברים לבלון הגז, יכולה להתרחש דליפת גז מהבלון. הדרך הטובה ביותר לזהות זאת היא על ידי ריח הגז החריף שבאוויר.

* מנגל – מנגל או גריל גז שאינו מחובר כראוי ובצורה מקצועית יכול לגרום לדליפת גז. למרות שהוא מונח בשטח פתוח, עדיין תוכלו להריח את ריח הגז באוויר.

 

טכנאי גז ברמלה 24 שעות – מה עושים במקרה של דליפת גז?

אין לכם את הידע והיכולת לטפל בדליפת גז ולכן ברגע שאתם חושדים או מזהים כזאת, סגרו את ברז הגז ונתקו את החשמל בבית, והזמינו מיד טכנאי גז שזמין בכל שעה.

מה הטכנאי צפוי לעשות כדי לאתר את מקור הדליפה?

1. במידה ולא ניתן למצוא את מקור הדליפה, ישתמש הטכנאי בגלאי גז כדי לאתר את הצטברות הגז באוויר, באמצעות גלי אינפרה אדום. בדרך כלל אם יש לכם נקודת גז מפוצלת זה בהחלט יכול לעזור.

2. בדיקת לחץ באמצעות מד לחץ. חיבור המכשיר אל צינורות הגז השונים ברחבי הבית ובחינת המדדים המוצגים על השעון ומצב אטימות מערכת הגז.

 

אלוף הגז – למה כדאי להזמין אותנו?

√ שומרים על הבטיחות – כל עבודה הקשורה בגז, לא משנה אם מדובר על חיבור תשתיות גז לבית חדש או על תיקון דליפה מסוכנת, צריכה להתבצע באופן מקצועי, בטיחותי ויסודי, מבלי לעגל פינות או לקצר דרכים כדי לחסוך בזמן ובעלויות.

√ בדיקה יסודית – גם אם נראה שמקור התקלה טופל, אנו מוודאים שהכל תקין גם בסביבת המכשיר או נקודת הגז, שהחלקים תקינים ואין משהו שעלול לסכן אתכם.

√ מקצועיות ושירות – אלוף הגז מעניקים שירות לאלפי לקוחות מרוצים עם ניסיון רב של למעלה מ-15 שנה, עם רישיון לעסוק בעבודות גפ"מ, אמינות ושקיפות מלאה.

להצעת מחיר חינם חייגו
או השאירו פרטים בטופס
אזורי שירות עיקריים
חדש באתר