התקנת מונה גז

המכשיר שחוסך לכם – מה זה מונה גז?

מונה גז זהו מכשיר שמודד את צריכת הגז – בין אם ביתית או תעשייתית, ובאמצעות המדד הזה ניתן לדעת כמה צריך לשלם עבור השימוש בגז.

איך נראה מונה גז? בבנייני מגורים משותפים מונה הגז הוא פרטני, כלומר לכל בית יש מונה בנפרד ואמצעי לזיהוי, כדי לאפשר חלוקה מדויקת של תשלומי הגז.

 

רוצים להתקין מונה גז כדי לחסוך כסף?

טכנאי גז מורשה ישמח לעמוד לשירותכם!

מונה גז חכם שמודיע על ריקון הבלון

ניסיון עשיר וציוד מקצועי

שירות בפריסה ארצית

 

לקבלת הצעת מחיר שאסור לפספס חייגו:

050-830-3968

 

התקנת מונה גז

 

החשיבות של מונה גז – ואיך לא תשלמו יותר

√ מעקב – הדרך הטובה ביותר לעקוב אחר השימוש בגז, קבלת נתונים בצורה מדויקת ומעקב אחרי התשלומים, בדיוק כמו שעושים חברת החשמל.

√ תקלהאם יש לכם דליפה של גז ואתם לא מודעים לכך (הדליפה חיצונית, בעיה בחלקים או דליפה לא מורגשת), תוכלו לגלות את זה אם חשבון הגז מנופח מדיי, וזה למרות שלא חרגתם מהשימוש.

√ תשלום – לא כולם מודעים ועוקבים אחר צריכת הגז שלכם, כך שהם משלמים מבלי לדעת עבור מה. מונה גז מאפשר לשקף את הנתונים, לדעת אם חויבו יתר על המידה, ושיש למי לפנות במקרה של בעיה במונה.

 

איך להתקין מונה גז?

* בין אם נכנסתם לגור בדירה חדשה, או שהחלטתם להשתמש רק עכשיו במכשירי גז, התקנת מונה גז תיעשה רק ע"י טכנאי גז מוסמך ובעל תעודה בתוקף, כמו חברת אלוף הגז, טכנאי גז מקצועיים בפריסה ארצית.

* טכנאי הגז יתקין את המונה מחוץ לבית, ליד בלוני הגז. אם מדובר בבית פרטי בדרך כלל הבלונים יופיעו בגינה או בסביבת הבית, ואם מדובר בבניין מגורים ויש מספר בלוני גז, הטכנאי יתקין את מונה הגז בסמוך לבלון הגז שלכם, כדי ליצור הפרדה ברורה לעין.

* לאחר ההתקנה הטכנאי יבצע מספר בדיקות כדי לוודא את תקינות המונה, וכן שכל החיבורים ומונה הגז תקינים ובטוחים לשימוש.

 

ההבדל בין מונה גז ביתי לתעשייתי

מונה גז ביתי מונה גז תעשייתי
התקנה התקנת מונה גז ביתי יכולה להיעשות רק ע"י טכנאי גז בעל רישיון לעשות בגפ"מ, ברמה 1. הטכנאי רשאי לבצע עבודות התקנה לבתים פרטיים, יחידת דיור או בבניין מגורים בודד. התקנה של מונה גז תעשייתי יכולה להתבצע רק ע"י טכנאי גז בעל רישיון ברמה 2, שמורשה לעסוק בתכנון, התקנה ובדיקה של מתקני גפ"מ בשטחי מסחר, תעשייה, חקלאות וכד'.
נפח השימוש שימוש בגז הביתי בישראל אורך בממוצע בין שעה ל-3 שעות ביום, כאשר מרבית השימוש בגז מגיע ממכשירי גז לבישול, כך שמונה הגז הביתי מיועד למדידה מתונה. שימוש בגז במפעלים תעשייתיים יכול להימשך במשך שעות רבות ואף ימים שלמים, תלוי בסוג המבנה, האם זה מפעל, מסעדה או מלון, ורמת השימוש בגז.
מאפיינים מותאם לצריכת הגז הביתית בהתאם לדרישות מכון התקנים, ולנפח השימוש המיועד בבתים פרטיים. מונה שתוכנן לעבוד עם נפחי זרימה גדולים ובלחץ גבוה, אספקת גז באופן סדיר ותקין. על הצג יופיעו מספרים כדי לאפשר להציג נתונים מדויקים

 

מונה גז חכם שמודיע על ריקון הבלון – יש דבר כזה?

* לא בטוחים אם יש לכם גז, או שכמות הגז הנוכחית תספיק לכם לבישולים בשבת? הכירו את מונה הגז החכם שמודיע אם הבלון שלכם הולך להתרוקן.

* המונה החכם הוא פיתוח כחול לבן וגאווה ישראלית.

* איך זה עובד? המונה מכיל כרטיס סים שמתחבר לטלפון חכם, ודרכו ניתן לקבל נתונים בזמן אמת על מצב הגז בבלון. המונה עצמו מורכב מסנסורים שמותקנים על ברז הגז הפרטי שלכם.

* המונה החכם נמצא שם כדי להזכיר לכם אם הבלון עומד להתרוקן וצריך להזמין חדש, ע"י שליחת התראה דרך האפליקציה.

 

עלות חיבור מונה גז – כמה זה צפוי לעלות? 

חיבור מונה גז ביתי צפוי לעלות בין 400-1,000 ₪. ברוב המקרים זו השקעה חד פעמית, אך זו השקעה משתלמת במיוחד, שתחסוך לכם כסף בעתיד.

כך במקרה של תקלה, דליפת גז, חשבון גז מנופח או שגוי, תוכלו להיות מודעים לכך ולשקף את הנתונים הנכונים.

להצעת מחיר חינם חייגו
או השאירו פרטים בטופס
אזורי שירות עיקריים
חדש באתר