קמין גז לא נדלק

קמין גז לא נדלק – מה הסביות ואיך מטפלים בבעיה?

קמין גז הוא מוצר משתלם במיוחד: הוא מחמם כל חלל בכל גודל באופן נעים מאוד ותוך זמן קצר במיוחד, עלות החימום נמוכה יחסית, ניתן לשלוט בטמפרטורה המדויקת, ההפעלה קלה (בלחיצת כפתור) והתחזוקה שלו יחסית פשוטה.

כשקמין גז לא נדלק, התוצאה היא פגיעה של ממש בשגרת החיים, אבל יש כמובן גם פתרון וכאן בעמוד תמצאו הסברים מפורטים שיעזרו לכם להתנהל נכון.

 

לא מצליחים להפעיל את קמין הגז שלכם?

הזמינו טכנאי גז מוסמך לתיקון התקלה

זמינות גבוהה והגעה לכל מקום בארץ

תיקון בעיות בזרימת גז, בתרמוסטט ועוד

מחיר מדהים לכל לקוח

 

להזמנה דחופה של הטכנאי חייגו:

050-830-3968

קמין גז לא נדלק

 

למה קמין גז לא נדלק? 5 סיבות אפשריות

1. תקלה במערכת ההפעלה – השלט או הכפתור שבאמצעותם מדליקים את הקמין. לפעמים גם חוסר סנכרון בין השלט לקמין גורם לכך שהמכשיר לא נדלק.

2. בעיה במבער – המבער עלול להיסתם עקב כמות אפר גדולה. לפעמים יש גם בלאי מצטבר ששוחק את המבער.

3. בעיה בזרימת הגזנדרש תיקון בצינור הגז או בברז.

4. בעיה בתרמוסטט – בדגמים שכוללים תרמוסטט.

5. דליפת גז – מצב מסוכן מאוד שמחייב תגובה מידית כולל סגירת ברז הגז הראשי, הורדת מפסק החשמל הראשי, פתיחת חלונות ודלתות וכמובן הזעקת טכנאי.

 

מה עושים אם קמין גז לא נדלק?

√ בודקים האם השלט עובד – בדקו את השלט שבאמצעותו אתם מפעילים את הקמין ובמידת הצורך החליפו סוללות.

√ מוודאים שברז הגז פתוח – אם מסיבה כלשהי הוא סגור, פשוט פותחים אותו כדי לאפשר לגז להגיע לקמין. ברז פתוח הוא ברז שנמצא בזווית ישרה עם הצינור, כלומר מקביל אליו.

√ בוחנים את אספקת הגז לבית – אם יש מכשירים נוספים שפועלים על בסיס גז, וכמעט תמיד יש כיריים כאלה, כדאי לבחון אם הם עובדים. אם גם הם לא עובדים, ישנה בעיה באספקת הגז ולכן צריך לפנות לספקית הגז.

√ מזמינים טכנאי – אם הגורם לכך שהקמין לא נדלק הוא לא אחד מאלה שתיארנו, נדרשת עזרה של טכנאי גז מיומן שיודע איך לפתור את הבעיה.

 

איך לתקן קמין שלא נדלק ביעילות ובבטחה?

כל פעולה שקשורה לגז ולשימוש במשאב הנפוץ הזה מחייבת זהירות רבה, וכמובן בקיאות מקצועית ספציפית. רק טכנאי גז מוסמך רשאי לטפל במערכות הזרמת גז ובמכשירים שפועלים על הבסיס שלו (כיריים, מחממי מים וכמובן גם קמיני גז).

עבור טיפול בקמין גז ביתי נדרש רישיון מתקין גפ"מ רמה 1. דגש נוסף הוא הניסיון של הטכנאי. אלוף הגז מציעה לכם טכנאי עם רישיון מתאים, כמובן בתוקף, וניסיון רחב היקף, בזמינות גבוהה ובכל רחבי הארץ.

 

מה אפשר לעשות כדי שהבעיה לא תחזור?

* בדיקות תקופתיות – כל מערכת שמחוברת לגז מחייבת בדיקה תקופתית של טכנאי מוסמך.

* הכנה לחורף – מומלץ לבצע בדיקה יסודית של הקמין לקראת התחלת העונה הקרה, כך שהוא יחמם אתכם לאורך כל החורף בלי תקלות.

* ניקוי תקופתי של הארובה – על מנת שלא תיסתם.

* הרחקת חפצים מהקמין – הקפידו להימנע מהצבת חפצים שונים בקרבת הקמין, גם כדי שהחום שנובע מהמכשיר לא יזיק להם וגם כדי שהם לא ייצרו עומס חום גבוה מדי על הקמין (הדלת עלולה להינזק עקב חשיפה מתמשכת לטמפרטורות גבוהות מדי).

 

כמה עולה תיקון לקמין גז שלא נדלק?

המחיר של תיקון קמין גז שלא נדלק משתנה באופן טבעי בהתאם לגורם לתקלה. ברוב המקרים הטיפול בבעיה עולה בין 300 ל-550 ש"ח.

אלוף הגז מתחייבת לספק מחיר אטרקטיבי במיוחד עבור כל סוג של שירותי גז, כולל טיפול בקמין שלא נדלק ועוד התחייבות חשובה היא לזמינות גבוהה מאוד – 24/7 ובמידת הצורך גם הגעה מעכשיו לעכשיו, בפריסה ארצית נרחבת מאוד.

להצעת מחיר חינם חייגו
או השאירו פרטים בטופס
אזורי שירות עיקריים
חדש באתר