איך יודעים כמה גז נשאר בבלון

הלהבה הגדולה – איך יודעים כמה גז נשאר בבלון?

צהריי יום שישי וההכנות לקראת ארוחת הערב בעיצומן. פתאום הלהבה בכיריים נחלשת והתבשיל המושקע מתחיל לאבד את החום שהוא כל כך צריך.

אם אתם מעדיפים להימנע ממצב מצער שכזה, כדאי לעקוב אחר כמות הגז שיש לכם בבלון. איך יודעים כמה גז נשאר בבלון, ואיך בודקים את זה?

 

איך לבדוק כמה גז נשאר בבלון?

בדקו במדריך שהכנו עבורכם

שיטות יעילות לבדיקה

ייעוץ עם טכנאי גז מוסמך

למעלה מ-15 שנות ניסיון בתחום הגז

 

לייעוץ בחינם ופרטים נוספים חייגו:

050-830-3968

כמה גז נשאר בבלון

 

זה סופו של כל בלון – כך תבדקו את כמות הגז בבלון

שיטה לבדיקת כמות הגז בבלון איך עושים את זה
שקילה מדויקת על גבי הבלון תמצאו מדבקה ועליה מצוין המשקל המקורי שלו, כשהוא ריק. העלו את הבלון על משקל גוף והשוו בין פערי המשקלים.
הרמת הבלון והשוואה אם יש לכם מספר בלונים, של השכנים או בלון נוסף שלכם, אפשר להרים את שני הבלונים ולהשוות בין המשקלים.
שקשוק הבלון הרימו את הבלון בשתי ידיים ושקשקו אותו מצד לצד. אם אתם שומעים נוזלים בתוך הבלון, זה כבר סימן שיש שם משהו.
בעזרת מים חמים שפכו מים חמים על הבלון מהגובה כלפי מטה, לאחר מכן העבירו את ידכם בין צידי הבלון. אם הבלון קר סימן שיש גז, אם הוא חם, סימן שהבלון ריק.

 

שומרים על הלהבה – כך הכיריים יעידו שאין לכם מספיק גז

אם אתם לא בטוחים שאין לכם מספיק גז בבלון, ואתם פחות בעניין של לצאת לחזית הבניין ולהתחיל להרים בלונים, יש עוד מספר סימנים שיעידו על כמות הגז שברשותכם.

אם הכיריים שלכם עובדות בצורה תקינה ופתאום הלהבה נחלשת, זה בהחלט יכול להעיד על זרימת גז מופחתת.

כדאי לשים לב גם לצבע הלהבה, כך שאם הלהבה צהובה לגמרי ואתם לא מזהים את הניצוץ הסגול שמופיע תמיד, זה בהחלט סימן שלא נשאר לכם עוד הרבה גז.

לא בטוחים איך לבדוק? תוכלו לפנות לטכנאי גז עם רישיון כמו אלוף הגז ולהיות בטוחים.

 

בלון גז של גריל – איך יודעים כמה גז נשאר בבלון?

אם יש לכם מערכת גריל בגינה או במרפסת והלהבה מתחילה לקרטע, הנה כמה שיטות שתוכלו לנסות:

1. שפכו מים חמים על צידי הבלון כשהוא מונח בצורה יציבה וישרה. העבירו את ידכם באזור הרטוב ובדקו האם הבלון חם או קר. אם הוא חם, סימן שהבלון ריק מגז. אם הוא קר, סימן שיש לכם גז. חשוב להשתמש במים חמים ולא רותחים כדי לא לקבל כוויה.

2. הרימו את הבלון ונערו אותו. אם אתם שומעים או מרגישים תנועה של נוזלים, סימן שיש לכם גז בתוך הבלון. אם הוא קל מדיי, זה בהחלט סימן שכדאי להיערך להזמנת בלון גז חדש.

 

כל כמה זמן צריך להחליף בלון גז?

החלפת בלון גז משתנה מבית לבית בהתאם לכמות השימוש, לצורך, לתדירות ולמספר הנפשות במשפחה. ככל שהמשפחה גדולה יותר, כך תדירות השימוש בגז תעלה יותר, בהתאם לכמות הבישולים. משפחה ממוצעת יכולה לסיים בלון גז תוך שלושה / ארבעה חודשים, בצריכת גז סטנדרטית.

בכל פעם שאתם בודקים את כמות הגז שנותרה, כדאי לסמן בעיפרון את קו גובה הנוזל הנותר על הבלון, כך תוכלו לקבל אינדיקציה משוערת על צריכת הגז, ולהתכונן בהתאם לקראת ההחלפה.

 

על האש – מתי כדאי להזמין בלון גז חדש?

אספקת וקבלת בלון גז חדש יכול לקחת גם מספר שבועות, כך שאת בלון הגז כדאי להזמין כבר בשלב הסימנים המוקדמים המעידים על התרוקנות הבלון, ולא לחכות לרגע האחרון.

אם יש לכם שני בלונים, כדאי להזמין בלון גז כשאחד מהם מתרוקן, כך שלא תהיו בלחץ של זמן.

בכל מקרה הזמינו בלוני גז רק מחברות מורשות, כדאי שלא ייווצר מצב שתקבלו בלון שאינו מלא עד הסוף, או גרוע מכך. ככל שתקדימו לבצע את ההזמנה בזמן ולא ברגעי לחץ, כך תוכלו להשוות בין הספקים בנחת ולעשות את הבחירה הנכונה.

 

החלפה בטוחה – איך מזמינים בלון גז חדש?

היכנסו לאתר של החברה המספקת לכם את הגז, מלאו את הפרטים ואת מספר הצרכן המופיע על החשבונית.

הטכנאי יגיע עד אליכם הביתה במועד שנקבע, ועם כמות בלוני הגז שהזמנתם. בזמן ההחלפה הוא ייקח את הבלון הישן ויחליף אותו בחדש, ועליכם לוודא שהוא מתקין אותו במרחק של לפחות 3 מטרים לפחות מאזורי בורות, או משטחים לא יציבים, ועד 1.7 מטר מרחק מאש גלויה ופתח כניסת הבניין.

להצעת מחיר חינם חייגו
או השאירו פרטים בטופס
אזורי שירות עיקריים
חדש באתר